Re: Z gramofonu na komputer?

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 11:17:39 MET DST

Witam i serdecznie dziękuję Tobie i wszystkim innym, którzy mi odpowiedzieli.

> http://sklep.avt.com.pl/ AVT2680 B PRZEDWZMACNIACZ
> GRAMOFONOWY RIAA Cena brutto: 31.90 PLN
> http://www.nordelektronik.pl/ NE 098 PRZEDWZMACNIACZ RIAA
> 22,64zł
Przeczytałem bardzo uważnie wszystkie rady i doszedłem do wniosku,
że dla mnie najprostszym rozwiązaniem będzie zakup przedwzmacniacza.
Obejrzałem w/w strony i te do których są tam odwołania.
Przyznam, że niewiele z tego rozumiem.
Zatem proszę o proste odpowiedzi na następujące pytania:
1. czy któreś z tych urządzeń (lub inne podobne, w podobnej cenie)
   może funkcjonować jako samodzielne bez dodatkowych przebudowań?
2. czy ma wejście na 2 czincze (biały i czerwony) lub na jacka (jak już wspomniałem,
    kupiłem taką przelotkę: 2 czincze -> jack) ?
3. czy ma wyjście na jacka (mam kabel z jackami po obu końcach do połączenia
    z line-in w karcie dźwiękowej komputera) ?
Oczywiście inne wejście/wyjście też będzie mnie satysfakcjonowało o ile są do kupienia
kabel i/lub przelotki z 2 cziczi po stronie gramofonu i do jacka po stronie karty dźwiękowej.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i proszę o dalszą pomoc :-)

Pozdrawiam
Adam