Kontroler PCI 2 x ATA RAID problem

Autor: Grzmilu <grzmilu_at_mm.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 23:30:25 MET DST

Witam

Mam następujący problem z Kontrolerem PCI 2x ATA , po włożeniu go do
komputera nie chce wystartować system. Pojawiają sie tabelki z biosu z
wykrytym sprzętem , pojawia się menu konfiguracyjne kontrolera i po tym
pozostaje czarny ekran. Na płycie mam wyświetlacz który informuje o
wykonanych testach i operacjach i pokazuje że wszystko jest ok i sprzęt
jest gotowy do załadowania systemu jednak nic takiego się nie dzieje ekran
pozostaje czarny. Po wyjęciu kontrolera z gniazda system uruchamia się bez
żadnego kłopotu.Próbowałem go wkładać do każdego ze slotów pci z takim
samym skutkiem - czarny ekran. Myślałem że LIVE powoduje konflikt niestety
po wyjęciu go komputer z kontrolerem nadal się nie uruchamia. Kontroler
jest sprawny w 100% gdyż był sprawdzany na innym komputerze .
Mój konfig:
Windows XP Pro SP1
Athlon XP 2600+
Epox 8rda+