Re: Dwie karty scsi jak botowac dysk raz z jednej karty a raz z drugiej?

Autor: jarek <jarekbanach_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 23:16:48 MET DST

Użytkownik Leszek K. napisał:

> Dwie karty SCSI to ja dwa grzyby w barszczu. Nie lepiej wszystkie dyski
> podpiąć do szybszego kontrolera?
Owszem bylo by dobrze ale tekram (SCSI) zlacze LDV68 i 2 seaget-y
chitach-y takze i nastepne 2 dyski to wd200 /7200 ale IDe i taka tez
karta Promise Ultra 66 ta karta daje niezlego kopa tym wlasnie dyskom bo
na plycie jest tylko udma33 a karta ma 66 ,przyspieszenie jest widoczne
  "golym okiem" nawet bez raid !Nie piszcie ze zmien plyte i takie tam
pozbieralem graty po kumplach i u siebie i wyszedl calkiem szybki
komp.To ma byc stacja do testow oprogramowania taka moja prywatna ...

ps sorry ze napisalem scsi przy tej drugiej karcie ale bylo w apostrofie
  ta druga karta to zwykle ide tyle ze w postaci osobnej karty
Jarek