Re: Komputer do przechowywania plików v2.

Autor: Oski <[no>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 22:57:39 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:vbabowxn5jhf$.1xpogbbdgzc7w$.dlg@40tude.net...

> Dlatego właśnie jako argument podałem nieopłacalność zakupu
> starych rozwiązań, bo potem jest problem ze sprzedażą ;)

Dlaczego? ddr'y 333 przydadza sie sporej grupie posiadaczy athlonow:P A
jesli patrzysz przyszlosciowo to kazdy niemal zakup jest nieoplacalny bo
wszystko sie zmienia jak w kalejdoskopie:) Podstawki zmieniaja sie co
chwila, ddry zostana wyparte przez nowy standard, pci express juz puka do
drzwi:) Jedynym plusem zakupu czterystumegahercowych pamieci bedzie dobra
wspolpraca z procesorem na szynie 200MHz - o ile taki zakup jest planowany.
A wczesniej moze sie okazac ze trzeba wymienic plyte bo ciezko juz o proce
czy pamieci zgodne z istniejacy standardem:) To takie moje przemyslenia:))

Pzdr, Oski.