Re: Czy tak można - Allegro ???

Autor: Marcin Pikalski <tkdpiki_at_go2.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 22:53:52 MET DST

Teo napisał(a):
> Juz nie zyjemy w epoce socjalizmu, widzac, ze ktos okrada czyjs samochod nie
> zadzwonisz na policje, bo donosicielstwo jest nie ladne? Cholerna polska
> mentalnosc :/

No wlasnie... Polska mentalnosc... Ktos znalazl sposob na dorobienie to
trzeba mu przyj%$# :/
Powiedz mi co ma wspolnego wysylanie komus programu (ktory jest darmowy)
z okradaniem samochodu, bo gdzie jak gdzie ale tu analogii nie widze zadnej

--
pzdr                   Kill the spiders... and save the butterflies...
Marcin <tkdpiki@wp.pl>    \\//   It's rational until You realize