Re: Co lepiej - potwierdźcie przypuszczenia ?

Autor: Roy <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 22:41:15 MET DST

"Jan Kowalski" <jkowalski1111@wp.pl> wrote in message
news:ceeaht$geq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Konkrety...
ok - uzasadnienie
piszesz ze DDR daje przyrost 5-10% i nie we wszystkich zastosowaniach
facet pisal ze chodzi mu o gry - a to juz jest konkretne zastosowanie dla
ktorego
przepustosowosc pamieci ma fundamentalne znaczenie. Kazesz mi zostawic plyte
i ladowac pieniadze w pamieci ktore nie dosc ze sa drozsze od DDR to jeszcze
mniej wydajne. Czy to nie jest glupota?
A te 5-10% roznicy to jest po zastosowaniu kostek o mniejszych timingach,
albo miedzy plytami glownymi i pewnie z tym mu sie pomylilo bo
roznica w grach 3D np. Q3 (test jest na tomie przy okazji testow KT333 / 266
i ) miedzy SDR i DDR to 40% i wiecej.