Re: Co lepiej - potwierdźcie przypuszczenia ?

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 20:12:06 MET DST

Użytkownik "Roy" <roy_gdansk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cedn15$gc0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Najwiecej zysku dla gier da kupno GF4 i DDR'ow
> wiec mozesz athlona podkrecic troszke np. 10,5 (11)x166, plyte do tego
> kupisz za 200-220zl na KT 333 Asusa A7V333, pamiec 333Mhz jest tansza od
400
> a ma lepsze timingi
> karta graficzna to juz nie bedzie GF3 tylko 4 :))

ok, ok - to jeszcze zagwarantuj mu ze jego athlon pojdzie na 10,5(11)x166 -
skoro jest z ery 75kav - to jest to pewnie palomino i nie kreci sie powyzej
2000-2100+ bo takie ma po prostu mozliwosci
plyty na kt333 sa dobre, spoko - mnie nie interesuja ci uzytkownicy ktorzy
uwazja inaczej, a zwlaszcza ci ktorym np plytka na kt333 wcale nie chodzi
stabilnie na 166, nie wiem ilu ich jest ale pewnie masz racje
gf4ti jest fajny - ale pod warunkeim ze kupi tanio uzywanego, jak nowe, to
ja bym wolal radeona 9600Pro - do dostania gigabyte ok 500zl
i wlasnie to bym radzil - dolozyc 256 MB pamieci RAM, i kupic karte radeon
9600Pro

aha - nie wiem na jakies plycie ustawisz fsb 333, 266 podobno daje rade
ustawic na lepszych thortonach na nf7s, ale jak ustawiles fsb 333, to wal
smialo na www.overclockers.com - masz rekord swiata byc moze, a z pewnoscia
polski...

--
pozdr