Re: Nareszcie cisza

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 18:55:54 MET DST

Tensor <noemail@wp.pl> wrote in news:cedcnb$r0o$1@achot.icm.edu.pl:

> Kiedys zrobilem tak jak piszesz z moim dyskiem, ale zrezygnowalem z tego
> rozwiazania. Dysk lezal na dnie obudowy na gabce i rzeczywiscie dzialal
> cicho, ale jesli nie dotyka obudowy to nie jest uziemiony!

Hmm... dziwne. Wiem że na przykład w Seagetach obudowa jest zwarta z masą,
więc gdy dysk ma podłączone zasilanie to zbyteczne staje się zwieranie
obudowy dysku z obudową komputera. Przypuszczam że u ciebie problem był
związany raczej ze zbyt mocno nagrzewającym się dyskiem.

W moim komputyerze dysk leży na podkładce z myszy i dmucha na niego wiatrak
zamontowany w bocznej ściance komputera. Jest bardzo cicho a jednocześnie
dysk ma niższą temperaturę niż kiedy siedział zamontowany w standardowym
miejscu.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,