Radeon 9500 Pro vs 9600 XT - ktora wybrac?

Autor: Xeper <xeper1[at]wp[dot]pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 17:57:21 MET DST

Dzien Dobry,

Obecnie posiadam GF2MX 32MB i dojrzalem do decyzji o zmianie karty
graficznej.

Po analizie tematu i zapoznaniu sie z wynikami testow/opisow/recenzji na
benchmark.pl i przejrzeniu arch p.c.p wstepnie ograniczylem swoj wybor do
Radeon 9500 Pro lub 9600 XT.
W serwisie benchmark.pl wydajnosc tych ukladow jest bardzo zblizona do
siebie, wiec moze Wy znacie jakies "kruczki" czy tez opierajac sie na
wlasnych doswiadczeniach pomozecie mi dokonac dobrego wyboru.

Mam jeszcze jedna watpliwosc: czy 256 MB pamieci w istotny sposob wplywa na
wydajnosc tych kart w porownaniu do 128 MB?

Konfiguracja mojego PC:
Athlon 1900+ Palomino,
Shuttle Ak 32 [KT266],
DDR 133 256MB,