zwis K7VT2 raz jeszcze

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 17:57:50 MET DST

witam,

pytalem niedawno o zatrzymywanie sie komputera podczas startu. wydawalo
mi sie, ze chodzi o blad w wykrywaniu klawiatury, ale teraz sam nie
wiem, wiec napisze dokladniej jak to wyglada na ekranie.

a wiec bootuje sie, detekuje procka - OK, sprawdza pamiec - OK, detekuje
dyski - OK, po czym:

CMOS/GPNV Checksum Error
Press F2 toRun Setup
Press F1 to Load Default Values and Continue

tutaj sie zatrzymuje i wydaje trzy dzwieki, ktore moge przedstawic
slowami jako: BIP-BIP-PAUZA-BIP

po czym nie reaguje na polecenia z klawiatury.

bylem w serwisie, aby za rada forumowicza sprawdzic ja z klawiatura usb,
ale powiedzieli, ze taka przyjemnosc kosztuje 40-50pln wiec dalem sobie
spokoj.

czy mozecie mi pomoc jakos zdiagnozowac, co moze byc nie tak z ta plyta?
czy to jest juz smiec, czy moze bios padniety, czy moze jeszcze cos
innego ale da sie naprawic?

bede wdzieczny za wskazowki i sugestie,
pozdrawiam,
Geos