Re: HP 6L słabiej drukuje

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 17:32:41 MET DST

<speedmaster1967BEZ_SPAMU@op.pl> napisal(a):

> Bęben i listwę myję zwykłym spirytusem ( może być ten skażony ) , do
> bębna najlepiej użyć miękkiego płatka do demakijażu . Spirytus szybko
> paruje , nie żałuj go zatem , ruchy wyłącznie wzdłuż osi obrotu , nie
> pozwól aby sam wysechł , szybko drugim płatkiem wykonując te same ruchy
> usuń spirytys . Do listwy użyć lepiej kawałka materiału , który nie
> zostawia włókien . Włókno pozostawione na listwie porysuje bęben i na
> wydrukach będziesz miał cienkie kreski wzdłuż kierunku ruchu papieru .
> Pamiętaj przed złożeniem o zapudrowaniu tonerem listwy czyszczącej .

Wszystko zrobiłem i jeszcze zanim włożyłem kartridż do drukarki - już
wiedziałem, ze jest do dupy. Po złożeniu kręcenie bębnem znowu
wykazywało błąd w tym samym miejscu. Na bębnie wygląda to teraz tak,
kiedy się go obraca (włączyć czcionkę proporcjonalną):

         ****
         | |
         | |
         | |
         ** *
         | |
         | |
         | |
         ****
         | |
         | |
         | |
         * **
         | |
         | |
         | |
         ****

Gdzie gwiazdki to skupiska toneru, a | | i obszar między nimi to smuga
ciągnąca się za tymi skupiskami. Tak jakby było kilka miejsc (i to w
jednej linii!) gdzie ten toner się czepia bębna. I to nie jest wina
listwy czyszczącej, bo przecież powierzchnia bębna najpierw dotyka tego
wałka, który rozprowadza z pojemnika toner, a potem dopiero listwy
czyszczącej. Bęben jest cały czysty, oprócz tych punktów. Ergo - to
uszkodzenie bębna. Mam rację? Tylko dlaczego tak w linii?

Niestety nie mam skanera, żeby pokazać wydruk.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie