Re: Czy tak można - Allegro ???

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 16:52:28 MET DST

Donosicielstwo - donosicielstwem ale oszukiwać też nie ładnie.
Ostatni sprawdzałem opinie na innych forach dotyczące
sprzętu do ćwiczeń i odżrywek i wyszło na to że w odżywkach
90% aukcji to były przekręty i kłamstwa. IMHO więc wolałbym
by mnie ktoś uchronił przed zjedzeniem czegoś co nie odpowiada
temu co zamówiłem.
Co prawda tu sprawa nie tyczy się zdrowia tylko pieniędzy ale
ktoś powinien kontrolować aukcje by zaoszczędzić innym kłopotu
lub pieniędzy.