Re: Komp do 500zl?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 16:46:22 MET DST

lukas3339 napisał:

> Moja niewiasta chce miec kompa.

Czyżbyś już jej nie wystarczał? ;)

> Ograniczenie finansowe to 500zl
> Co maxymalnie moge zlozyc za taka kwote?

Ja wybrałbym się na giełdę i poszukał gotowych zestawów Compaq/HP
sprowadzanych od naszych zachodnich sąsiadów. Ostatnio widziałem
takie Compaqi na giełdzie w Wawie. Sprzęt dosłownie jak nówczka, w
pięknych obudowach desktop a w środku Pentium II 350, 64 MB RAMu,
dysk 8,4 GB, CD-ROM (nie wiem jaki) i cała reszta drobiazgów.
Cena: 200 zł. Bez rewelacji, ale zawsze jest możliwość rozbudowy.
I mieli tego całą stertę.

--
                        Pozdrawiam, Sniper