Re: Tani dobry monitor?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 14:53:36 MET DST

Leoric napisał:

> Lg natomiast nigdy nie mialem, ale po tym, jakie cyrki z nimi
> byly u mnie w szkole, a pozniej u dwoch kumpli to nie polecam
> ich. Spotkac sie mozna czesto jednak z opiniami wprost
> przeciwnymi

Bo LG produkuje 2 wersje każdego z monitorów: "B" i "P". Modele
"B", takie jak 107B to zwykła taniocha do zapychania np. szkół i
supermarketów. Wersja "P" próbuje atakować rynek profi i czasami
im się to udaje. Niedawno kumpel kupił LG Flatron F700P. Nic mu
zarzucić nie można. Wg mnie rewelka.

--
                        Pozdrawiam, Sniper