Co lepiej - potwierdźcie przypuszczenia ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 13:50:41 MET DST

Witam!
Chodzi mi o modyfikację low-end'ego zestawu do gier dla
dzieciaka, który gra we wszystko co mu w łapy wpadnie.
W tej chwili jest to Athlon XP 2000, 256 SDRAM 133MHz,
GF 2MX to wszystko na Solteku na KT 133A. Mam do
dyspozycji ok 600zł - dzieciak za tą kasę chciał kupić tylko nową grafikę.
Ja sugeruję sprzedać MoBo,GPU i RAM i kupić nową MoBo na KT 600,
256 MB DDR 400 MHz i do tego GF 3 Ti 200. Niby pomysł z GPU za 600 zł
wydaję się szybszy ale wąskim gardłem będzie podsystem pamięci a poza tym
kiedyś przydałoby się dołożyć RAM'u a nie wiem czy jest jeszcze sens
inwesotowania
w SDRAM.
Co o tym myślicie ??