Re: zaufany sklep z tanimi dyskami 2,5"

Autor: marcus075 <xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 13:17:57 MET DST

Na obywatelu adasiek oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
wymusiło

> akurat o RainbowPC mam jak najgorsze zdanie; co mnie
> do tego sklania?? otoz moze tam sie cos pozmienialo,
> bo bylem tam ostatnio przed ladnych kilku laty, ale:
> siedzibie mieli w willi na solaczu /taka dzielnica
> willowa/ - normalnie w pieknej willi przedwojennej;
> obsluga zdawala sie nie zauwzac klienta, a do tego
> ceny mieli z kosmosu; na artykolach w cenach ponizej
> 100PLN byli drozsi o kilkanascie PLN od konkurencji;

Jak mówiłem, nie byłem u nich osobicie- sprawa była załatwiana pocztą,
e-mail'em i telefonicznie. Na jakieś 30 minut po zakupie nagrywarki
zadzownił pan, przedstawił się, powiedział że jest z Rainbow-PC i tak
dalej... Kulturalnie zapytał jak chcę, żeby paczka była wysłana
[kurier/poczta] i tak dalej. Miałem nagrywarkę w domu za bojaże 3 dni...
Osobiście bardzo sobie chwalę [a ceny mieli najniższe z tego co
widziałem:)]

--
 | marcus075; GG:3585538; karweta[at]interia.pl; WinXP Pro+SP1a |
| Abit NF7-S;AMD AthlonXP Mobile 2500+@3200+;2x256 DDR400 Twinmos|