Nareszcie cisza

Autor: damiz <dkam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 13:31:04 MET DST

Chciałem się podzielić moimi doświadczeniami z wyciszaniem kompa.
Dotychczas hałasował mi boxowy wiatrak na athlonie 2400+ więc go wymieniłem
na Spire WhisperRock IV i tu zaskoczenie bo poziom hałasu wydawał mi się ten
sam. Zwróciłem uwagę na twardziela WD800JB i to on
wydawał odgłos z obracających się talerzy. Zdenerwowany tym piskiem
dałem dzisiaj pod niego zwykłą gąbkę i normalnie myślałem, że on nie działa
 - bo go nie usłyszałem !!! Szok!!! Teraz komp jest naprawdę cichy i może
hulać po nocy :)))