Re: Temperatura P4

Autor: Kurczak <kurczak20_at_wp.pc>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 13:07:51 MET DST

Użytkownik legus napisał:
> Witam ,
> przeczytalem archiwum oraz ostatni artykul na pclab.pl dityczacy
> wentylatorow.Zakupilem sobie Gigabyte 3D Cooler Ultra GT GH-PCU31-VH.
> Teraz mam maly problem :( Na orginalnym do P4/2,4/533 temperatura ~40
> stopni ( przy obciazeniu ~62 - przeliczalem film).Na nowym ~50 przy 3000
> obr/min , do 74 przy przeliczani tego samego kawalka :(.Myslalem , ze
> moze cos z pasta ,wiec zgodnie z zaleceniem wycyscilem i nalozylem raz
> jeszcze .Bez zmian .
> Jezeli ktos ma jakis pomysl /doswiadczenie z w/w problemem bede
> [...]

"Slabsza" odmiana Twojego wentylatorka czyli Gigabyte 3D Cooler-Pro,
procesor ten sam. Teraz mam bez obciazenia 36 stopni stopni C, obroty
najnizsze mozliwe (troche ponad 2000). Moze krzywo zalozony wentylaor
albo za duzo pasty. Raz udalo mi sie zrobic to drugie i mialem 63
stopnie C :)))

--
Pozdrawiam Rafal