Leadtek Winfast i brak dzwieku

Autor: lukas3339 <lukas3339_at_get.net.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 12:07:55 MET DST

Witam,
Zanabylem sobie karte TV Leadtek Winfast TV Deluxe no i mam taki maly
problemik, bo obraz jest a dzwieku niet. W kompie mam tez SB Audigy do
ktorej podpiete sa glosniki Creative 5.1. Czy tego Leadteka z Audigy trzeba
jakos polaczyc zeby byl dzwiek? Bo pewnie ze moge jedna wtyczke przelozyc do
Leadteka i wtdy dziwk jest ale za to jak wlacze mp3 to nie ma przednich
glosnikow. Moze mi ktos podpowiedziec jak ten problem rozwiazac?
pozdrawiam

--
lukas3339