Re: Asus A7V133 + Athlon XP 2000+ (Thoroughbred)

Autor: Sławomir Świętoniowski <slawomir.swietoniowski_at_malpa-gazeta-kropka.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 11:02:00 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Ostatni BIOS jaki ściągałem to był zdaje się 1012a. A upgradować warto.
Na stronie ASUSA ostatni oficjalny to 1009, w każdym razie do płyty
A7V133, na stronie:

http://www.a7vtroubleshooting.com/info/bios/index.htm#133

najnowszy to 1010 Beta 1a, choć mam pewne "opory" przed BIOS-em w
wersji beta.

> Nie, ty masz prawdopodobnie uszkodzony RAM. Ja musiałem specjalnie
> dobierać kości. Przetestuj pamięć programem MemTest86.
Niestety, to nie to, 24h test przy pomocy MemTest86 nie wykrył żadnych
problemów :(, to chyba jednak kwestia szczęścia i albo będzie chodzić,
albo nie ... oczywiście testowałem pamięć ze starym procesorem Athlon
1000 MHz Thunderbird.

Z informacji pod:

http://www.conram.com/asusa7v/a105/athlon/thoroughbred.shtml

można wywnioskować, że komuś udało się to uruchomić, ale nie wynika,
że działało stabilnie. Sprawdzę jeszcze, czy ustawienie wszystkiego
na zworkach coś zmienia, jak sugerowało parę osób.

Wielkie Dzięki :)

Pozdrawiam Sławek