Re: PC a sprawa zdrowia

Autor: marcin <fox29_at_o2.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 08:22:49 MET DST

Użytkownik "T.N." <xyzxyz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cech2s$5ep$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, czy spanie w bliskiej obecnosci dzialajacego komputera moze miec
> jakis niekorzystny wplyw na zdrowie? (moja rodzina twierdzi, ze tak...)
>
> --
> T.N.

można nawet zginąć od expladującego monitora, albo zostać sciętym przez
wylatującą płytę z cd-romu nie wspomne już o zarażeniu blasterem - pozostaje
ci wtedy tylko 60 sekund życia.
ps mój kolega natomiast zmarł z głodu przy kompie bo tak sie wciągnął w
giere, że zapomniał jeść i wydalać. Sam widzisz ile niebezpieczeństw !