Re: HP 6L słabiej drukuje

Autor: speedmaster <speedmaster1967BEZ_SPAMU_at_op.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 00:29:54 MET DST

Dnia 2004-07-29 22:45, Użytkownik Samotnik napisał:

> * kręcąc bębnem przy złożonym cartridge widzę, że w części, gdzie na
> papierze zostaje smuga, toner się 'łapie' w jednym miejscu taką plamą,
> a potem rozprowadza dookoła bębna podczas obracania.
>
> Jakaś dalsza diagnoza?

Cześć , wprawdzie naprawiam kopiarki na co dzień , ale co mi tam :) . To
co napisałeś wskazuje na zatłuszczenie wałka światłoczułego , obracający
się wałek przeniósł brud na listwę i w tym miejscu będzie ciągnąć za
sobą toner przez źle czyszczącą listwę . Powinieneś odtłuścić zarówno
wałek światłoczuły jak i listwę czyszczącą , przed montażem listwy
najlepiej miękkim pędzelkiem ( np. do pudru ) dokładnie obsypać a nawet
zapędzelkować ( ale fajne słowo mi wyszło :) ) w/w listwę , powinno
pomóc . Jeśli nie to prześlij skan wydruku na priv , będziemy radzić .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU