Re: Czarno bia³y obraz.

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 22:45:14 MET DST

Dnia Thu, 29 Jul 2004 19:39:04 +0200, Leszek K.
<leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisa³:

> W tej chwili mam dwa komputery. Jeden z AiW9800SE (przedtem 8500VIVO) w
> drugim Voodoo3TVOut. Telewizor mam z wej¶cie SVHS wiêc zazwyczaj
> pod³±czam bezpo¶rednio. Do AiW (jak i przedtem do VIVO 8500) jest
> do³±czona przej¶ciówka z wszystkimi mo¿liwymi wej¶ciami i wyj¶ciami. Do
> Voodoo przej¶ciówka SVHS - Composit. Przy próbie podpiêcia tej
> przej¶ciówki (z Voodoo) do Ati i podpiêcia do wej¶cia Comopsit w TV
> obraz jest czarno-bia³y. Ten sam objaw wystêpowa³ na R8500. Sprawdza³em
> t± przej¶ciówkê na NVidii - chodzi³a prawid³owo. Wniosek - ATI chodzi
> [...]

No i dobrze kombinujesz - prawdopodobnie j e s t ró¿nica w kabelkach - te
od ATI maja inaczej lume i chrome ( albo i jeszcze inaczej - tam gdzie w
ATI jest luma lub chroma, w GeForce jest masa - ale to domys³y, bo nie
pamiêtam - dawno nie lutowa³em tych kabelków - bo i po co - teraz gotowce
to za grosze s±... ), ni¿ te od GeForca ( hm... tak mi sie wydawa³o do
niedawna - o tym zaraz ).
Ale ja siê bardziej w Twoim poprzednim po¶cie przyczepi³em do
potwierdzenia, ¿e to na pewno chodzi o te 7 bolców - absolutnie ( chocia¿
pewno bez powodu to gniazd w kartach ATI na 7 bolców nie robi± - pewno te
z siedmioma s± jeszcze lepsze - ale ja na oczy jeszcze takiego kabla nie
widzia³em). Sam robi³em sobie swego czasu kabelki do ATI - przejsciówki -
SVHS > Chinch, czy te¿ Euro ( tia, no i wtedy siê z³apa³em na tym, ¿e
kabelki GeForca s± inne od tych ATI - hm - umownie to nazywaj±c - s±
niejako robione "na odwrót" :) ). Ale teraz w³a¶nie inna sytuacja - mam
jaki¶ taki kabelek, który bez problemu obs³óguje w s z y s t k i e te
karty, i z którym nigdy nie mam ¿adnych problemów z kolorami itp. -
podpinam i jest ( choæ zapenwe i odbiornik TV ma tu znaczenie:) Taki SVHS
- Chinch ( hehe - pewno to SVHS to takie jak z koziej d.... tr±ba:)-ale
dzia³a, i mi styka )

--
Jacek S. / Opera M2/7.50