Re: Obudowy typ slim....

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 21:47:50 MET DST

Użytkownik "Mateusz" <nolag@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ceainb$6oh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie!
>
> Mam pytanie czy do obudowy typu slim jest jakiś sprzęt o specjalnych
> wymiarach, czy wszystko wchodzi normalnie? Jak to jest z cd-romrm lub
> dyskietkami jak je się tam instlauje??

Ja wlasnie dzis kupilem Modecom Partner i jestem bardzo zadowolony
bardzo fajna obudowa i ladnie wyglada
ma mozliwosc pracy i w pionie i poziomie ( u mnie w poziomie bedzie )
takie obudowy pod micro atx sa bardzo zgrabne i fajnie wyglda to
zajmuje malo miejsca trzeb tylko uwazac na cooler od proca
nie moze byc za wysoki raczej trzeb kupowac nisko profilowe
ja sie przesiadlem na micro ze wzgledu na miejsce normalan buda troche mi
przeszkadzala
i czesto byla mocno pokopana przez przypadek
a teraz wszystko ladnie na polcece lezy
sa to raczej obudowy dla tych ktorzy nie potrzebuja wymagajcego kompa
ja tylko swojego asusa rozszerzylem o zewnetrza grafike gdyz zalezy mi na
DVI i Tv-out'cie
i to wszysto
no moze tak mala wada to to ze jest malo USB ale tu z pomoca przychdzi
kontroler USB
za 50-60 zl na PCI - 4 gniazada + mozliwosc podlaczenia 2 dostatkowych np z
obudowy