Re: podłączenie TV pod komp - problem

Autor: Noname <Fulvio_at_google.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 18:56:48 MET DST

On Tue, 27 Jul 2004 21:34:10 +0200, "Danynx" <danielsis@o2.pl> wrote:

>podłączyłem TV pod komputer i na monitorze widać ikony i tło ekrany, a na TV
>tylko tło. gdzie ustawić żeby było ok. dotyczy to Radeona 9200 SE

Jezeli masz Radeon i do tego ATi Catalyst driver......
Boot system z podlaczonym TV - >
W "Display Properties" / Settings/Advanced/Displays -powinno byc
rozpoznane podlaczenie TV oprocz monitora.
Kliknij na Bar "TV" wybierz odpowiednie settings.
Kliknij tez na przycisk "Troubleshoot" - masz tam mozliwosc wymuszenia
rozpoznania TV, (jezeli nie rozpoznany).
Majac dalej otwarte Dysplay Properties/Advanced, wybierz zakladke
"Overlay", kliknij OK na Warnings -
-tu mozesz ustawic wiele paramertow odnosnie jakosci obrazu..
Zauwaz na samym dole przycisk "Clone mode options..."
Skorzystaj z tego....
I jeszcze jedna uwaga odnosnie podlaczenia TV w Europie.
.../Cyt. z instrukcji/
for European Customers
"Some PC monitors in Europe cannot be used
simultaneously with TV display. When you enable TV
display in Europe, the refresh rate for the monitor and TV is
set to 50Hz. Some monitors may not support this refresh
rate and could be damaged.
• Please check the documentation supplied with your
monitor to see if your monitor supports a refresh rate of
50Hz.
If your monitor does not support 50 Hz (or if you
are not sure), then turn off your monitor before
turning on your PC when using your TV as a
display.
For information on disabling TV display, see How To
Enable/Disable The TV Display on page 32.
Some TVs in Europe may use a SCART connection. If you
use SCART, please read Using SCART Connectors for
European TVs on page 32 before attempting to connect
your PC to your European TV."