Re: Western Digital 40GB i parkowanie

Autor: Ober0n <ober0n_at_127.0.0.1>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 18:49:05 MET DST

On Thu, 29 Jul 2004 o 14:44 GMT, Sniper wrote:

> To może molex zasilający stwarza problem. Próbowałeś zamienić z
> innym napędem?

Zamieniałem kable, taśmy...

> Czy ten sam efekt występuje jeśli podczas pracy dysku poruszasz
> lekko kablem zasilającym?

Nie. Dzieje się to nieregularnie.

> No i zawsze pozostaje za słaby zasilacz...

350Watt, nieobciążony system. Na google znalazłem teorię, wg. której
WD parkują głowicę przy minimalnych spadkach napęcia. Ale to jest
zgadywanie w ciemno. Wrzuciłem tam Barracudę, przekopioałem system
i zobaczymy. Jeżeli problem się nie powtórzy, Barracuda zostanie.

--
Sowa przyleciała tu wczoraj czy przedwczoraj i zauważyła mnie.
Właściwie nawet nie odezwała się do mnie, ale w każdym razie