Re: cichy maly dysk

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 18:12:51 MET DST

Adasio napisał:

> Tyle wiem, że SAMSUNG'a z serii SV

W pracy mam jeszcze kilkanaście starych dysków Samsunga z serii SV
o pojemnościach od 3,2 GB wzwyż. Jakoś nie przypominam sobie, żeby
którykolwiek z nich cicho pracował. Wręcz przeciwnie - cały czas
słychać bardzo głośny metaliczny pisk - tak właśnie pracują stare
Samsungi.

Dla przykładu spisałem właśnie oznaczenia z dwóch dysków które mam
nieprzyjemność słuchać codziennie w pracy: SV0322A (3,2 GB) i
SV0643A (6,4GB). W domu mam jeszcze jakiś o pojemności 8,4 GB. Tak
samo głośny. Odradzam.

--
                        Pozdrawiam, Sniper