Re: DVD-R ostateczny wybor :)

Autor: Teq <zrogon_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 15:51:21 MET DST

Użytkownik "Radoslaw P." <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:p1shg0t63igtulkib87dkc98kqlghgj38l@4ax.com...
> Na placu boju zostały dwie nagrywaki DVD:
> NAGR.DVD(+/-)LITEON SOHW812S OEM - 295 zł
> NAGR.DVD(+/-)LITEON SOHW832S OEM - 365 zł
> NAGRYWARKA DVD PIONEER DVR-107D OEM - 351 zł
>
> Którą z nich byście wybrali (i dlaczego :>) ?

Mialem podobny dylemat, wzialem liteon'a 832S
po pierwsze dlatego ze uzywa go kolega i mi polecil
po drugie dlatego ze nagrywa plytki DL.
Uzywam ja od 3 tygodni, wypalilem okolo 20 plyt, jedyne problemy jakie
mialem to z plytkami Esperanza - jakosc nagran na nich byla tragiczna.
Wszystkie inne plytki wlacznie z tanimi MediaStore sa nagrywane idealnie
(weryfikuje dane na kazdej plytce bo jednak skasowanie z hdd 4,5 giga danych
ktore sie potem nie odczytaja z plytki to za duze ryzyko)

Pozdrawiam

Teq