Re: Kupilem w koncu monitor :/

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 15:15:06 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:ceam0m$999$1@atlantis.news.tpi.pl...

Zapomnialem wspomniec jeszcze o jednej rzeczy, ktora jakby sie zastanowic to
najbardziej jest wkurzajaca w tym wszystkim. Bylem przed chwila w sklepie i
tam rowniez w podobnym monitorze byl ten same efekt, jednak widoczny w
mniejszym stopniu. Chodzi o to, ze kiedy wezme np czarne tlo na pulpicie i
przesune biale okno calkiem na jego krawedz, tak, zeby wystawalo z boku
tylko ok 1 cm to obok na czarnym tle pojawia sie biala smuga o szerokosci ok
2 cm na calej dlugosci tego okna. Biale ikony np plikow txt notatnika maja
obok siebie rowniez takie biale duchy - plamy.
Musze przyznac, ze jest to bardzo irytujace. Jak pisalem sprawdzalem w
sklepie model 795DF i tam byl podobny efekt, jednak mniej widoczny. Czy w
takim razie kazdy monitor ma cos takiego, czy tylko Samsungi? Jak z tym
jest? Mam nadzieje, ze do jutra ktos kto uzywa takiego lub podobnego modelu
samsunga mi poradzi co zrobic. W sklepie maja jeszcze jeden taki monitor i
moga mi go wymienic, ale, zeby sie nie okazalo, ze wymienie na cos jeszcze
gorszego...
Ehh, same problemy... :/

pozdrawiam