Re: ATA - 133 = UDMA x ?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 11:32:59 MET DST

www.samunghdd.com
> mozna sciagnac programik hutil ktorym to odblokujesz. dziala tylko w
dos.

Dysk Samsung 160GB 7200rpm 8MB SP1614N

Do plyty sciagnalem i zaladowalem najnowszy bios ze strony epox'a ale
nic to nie dalo.

Moze to kwestia sterownika IDE od Nvidii ?? Mam niby ustawione "let
bios set mode" ale jak chce wybrac recznie z comba to najszybszy tryb
pracy to UDMA 5 - ATA 100

Daniel