Re: LCDa rozdzielczosc ???

Autor: archie <archie.am_at_qwp.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 23:38:15 MET DST

Dnia Wed, 28 Jul 2004 21:43:14 +0200, Tomasz Jurgieleiwcz <tom@a3.pl>
napisał:

> Nie jest to wcale zasługa MSI tylko zastosowania referencyjnego
> sterownika nvidii.

Oczywiście zasługa sterownika. Napisałem tak asekuracyjnie w razie gdyby
karty jakichś innych firm tego nie wspierały. Mam Gforce'a MSI więc tylko
o nim chciałem sie wypowiedzieć.

Tak przy okazji - MSI w swoich sterownikach przykleiło opcję "D.O.T".
Jedyne co mi wiadomo to, że jest opcją "dynamic overclocking technology".
Zna ktoś jakieś źródła jak to dokładnie działa i co oznaczają te śmieszne
ustawienia "private, sergeant,...,commander"?