Re: Czarno bia³y obraz.

Autor: Selat <selat_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 21:53:02 MET DST

> Co mo¿e byæ przyczyn±, ¿e na TV wy¶wietla mi obraz cz-b?
> Z laptopa mam po³±czenie z TV poprzez SVHS-->CHINCH.
> Radeon 9200 i najnowsze sterowniki.
>
> Nijak nie chce siê pokazaæ kolor na TV.

A patrzyles w BIOS'ie tego laptopa czy NTSC nie jest ustawiuone, ja wlasnie
mialem taki problem.
W Windows bylo wszystko OK, ale okazalo sie ze sa jeszcze ustawienia w BIOS
i one mialy jakby wyzszy priorytet. Wprawdzie mam ina karte graficzna, ale
moze w tym przypadku jest podobnie.

Pozdrawiam
Selat