Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 21:27:27 MET DST

Sniper wrote:
> Aaaa to zmienia postać rzeczy. Czyli jednak próbowałeś, a nie
> podejrzewasz. Trzeba było tak od razu :)

Uważasz chyba ludzi za idiotów. Tak było od razu.

> Jakby to powiedzieć? Czytam by pomagać innym? Czasami nawet mi się
> to udaje :) Sam w ciągu ostatnich kilku lat zadałem raptem parę
> pytań.

Skoro opinie z grup uważasz za nieważne, to doprawdy nie pojmuję, po co
je wyrażasz.

Twoja druga odpowiedź w innej części wątku pokazuje mi się na serwerze
TASK jako 'Bad article number'. Bardzo dziwne. Co więcej, na gazeta.pl,
ta Twoja wiadomość wyświetla się jako dwie, w tym jedna pusta.

Co to za jaja?