Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 21:16:29 MET DST

skorpion napisał:

> Po Twoim wrednym poście w drugiej odnodze wątku

O przepraszam, gdzie ja napisałem coś wrednego? Wyluzuj, bo nikt
nie próbuje cię tutaj obrażać.

> W moim pierwszym poście zdziwiłem się, że jesteś zadowolony
> z współczesnego MSI, ale nie mówiłem, że nie masz racji.

OK, może masz rację, wcześniej inaczej to zabrzmiało.

> Nie mam nic do żadnych z tych osób, ale niekoniecznie są dla
> mnie autorytetami w tej dziedzinie. Być może kupiłeś świetną
> kartę na ich potrzeby.

Tak, kupiłem świetną kartę na ich potrzeby. Bo o to chodziło:
kupić tanio i dobrze. I taką samą kartę doradziłem Jurasowi w
pierwszym poście, jako kompromis pomiędzy ceną a jakością. IMO
doskonale spełni ona jego potrzeby, tym bardziej, że znam kilku
grafików, wiem z jakim softem pracują i na jakim sprzęcie. I wiem,
że dla wielu z nich taki GF FX 5600 to marzenie. Takie czasy :(

> Kiedy próbujesz mnie obrażać, nie puszczaj do mnie oka.

Brak ci kompletnie poczucia humoru. Wybacz mi zatem, że używam
emotikonów, żeby złagodzić ton mojej wypowiedzi, który sam w sobie
nie ma prawa nikogo obrazić. A jeśli ciebie w jakiś sposób
uraziłem, to przepraszam.

--
                        Pozdrawiam, Sniper