Bardzo ważna, pilna sprawa... :-(

Autor: Marcin Cikorski <cikora_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 20:27:17 MET DST

Witajcie,

Wiem, że ta grupa zajmuje się PC, a nie notebookami, ale mam bardzo ważną
sprawę - problem.

Nabylem notebooka HP ze1250.
Konfiguracja: Athlon 1800+, 512 MB Ram, 30 GB HDD, etc.

Wczoraj się cieszyłem, poinstalowałem programy etc.

Problem pojawił się dzisiaj: podłączam zasilanie, naciskam Power, a tam...
brak reakcji.
Notebook nie reaguje na nacisniecie przycisku.

Baterie nie wiem czy są dobre, ale notebook powinien startowac z sieci
elektrycznej.

Wiecie co jest powodem? Może ten model musi miec sprawne - naładowane
baterie aby wystartował?

Z góry dzięki o pomoc.

Marcin

P.S.