Monitor LCD Samsung 712N i nieoptymalna rozdzielczość

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 18:54:36 MET DST

Czy ktoś ma tutaj ten monitor i próbował może użyć go w nieoptymalnej
dla niego rozdzielczości 800x600 ? Mam taki program, który w optymalnej
1200x1024 nie zachowuje się odpowiednio i wymaga obniżenia rozdzielczości
ale gdy przestawiam Windows do 800x600 to monitor mi wyskakuje z okienkiem
że nie jest to optymalna rozdzielczość i pracuje jeszcze minutę-dwie
i potem wyłącza się, czarny ekran... Jak się pozbyć tego efektu?