Re: zakup HD

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 17:57:38 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1sqrk5wy332r7.1v9paw3ifsz97.dlg@40tude.net...

> Starsze wersje owszem, ale wydaje mi się, że te najnowsze już tak
> nie wyją. Miałem kilka WD 80 GB SE i jeden WD 120 GB SE. Wszystkie
> wyły. Teraz mam WD 160 GB SE i jest naprawdę cichuteńki (pracuje
> już chyba z rok).

Starsze wersje Smasunga i WDC po jakimś czasie wyły.

Koniec konców, kazdy dysk moze być zajebisty i długo służyć, tylko trzeba na
taki trafić. Ja mam Maxtora 60GB/7200/133/8MB cache i sprawuje sie
wspaniale, cichutko już prawie rok.
Nie polecam Seagate SATA, jakoś kilka sprzedanych i 2 wróciły do reklamacji.
Cos zwałka z nimi.

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13   GG#5482312