Re: DVD RW

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 16:50:16 MET DST

Dnia 2004-07-28 16:33,Użytkownik Deltak napisał(a):
> Przeciez zwykle plyty tez nagrywa.
a gdzie napisalem, ze nie nagrywa?

> Za rok na pewno plyty 8,5GB stanieja i nie bede musial zmieniac nagrywarki.
no tak... ale za rok pewnie bedzie mozna kupic za grosze kilkakrotnie
szybsze i bardziej dopracowane nagrywarki tego typu... no, ale jak kto
woli :-)

> Ile kosztuje obecnie te plyty?
cos ponad 50 zloty... dwie sztuki TDK 4.7GB kosztuja razem 14 zloty (w
sklepie pod domem).

> To ze jest wolne to nie stanowi dla mnie akurat problemu. Nie bede na
> pewno nagrywal na skale przemyslowa ;)
pewnie nie... ale godzina nagrywania jednej plyty moze kazdego
doprowadzic do stanu wkur... no, ale jak kto lubi ;-)

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834