Re: karta grafiki - zazalenie na pl. gl.? ;)

Autor: domino <domino14_at_icpnet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 15:19:34 MET DST

Użytkownik "marcus075" <xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w wiadomości
news:ce86dh$450$1@korweta.task.gda.pl...
(...)

> Patrząc na zdjęcie płyty i karty można to wynioskować... Porównaj sobie
> port AGP na płycie i na zdjęciu karty.

Przed chwila porownalem wyglad portu na mojej obecnej karcie (agp x2) i "na
oko" niczym sie nie rozni (tj. dlugoscia czy np. "wycieciami") od tego
Radeona, chyba, ze zle zrozumialem pojecie "wejscia w slot" ;). To jeszcze
inaczej zadam pytanie: jesli znalazlbym karte agp x4/x8, ktora pasowala by
do tego portu na Abicie i uruchomilbym ja nie spaliloby sie cos/ nie byloby
jakiegos spiecia, zwarcia albo czegos w tym stylu?