Re: OmniBook 2100

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 13:47:27 MET DST

Proces Sławomir Dudek <a@a.pl> zwrócił błąd:
> Nie rozumiem "nie warto" -> może masz jakąś lepszą propozycje za którą
> miałbym się zaręcić ??\

Przecież napisałem - jesli chcesz w pełni wykorzystać USB musisz mieć
system operacyjny który na to pozwala. Np. windows 98, linux, windows 2000.
Dla pierwszych dwóch 64 MiB dopiero pozwala na w miarę wygodną pracę, dla
win2k niezbyt (choć jak się człek uprze to też), a zwiększenie ilości
pamięci jeszcze poprawia sytuację. Dlatego ten komputer jest dobry ale
jeśli dołożysz pamięci. Zobacz ile ona kosztuje i jak się kalkuluje.
Pamiętaj że dysk twardy w notebooku jest niezbyt wydajny, przez co
działanie swapa jest dość uciążliwe.

PS. Tak, wiem że niektórym wystarcza mniej pamięci. Nie każdy jest jednak
masochistą.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze