Re: Laser czy atrament?

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 11:47:37 MET DST

Dnia 2004-07-28 11:08 użytkownik without_name wspólnie i w porozumieniu
z klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:

> Odnoście do firmy HP jestem na NIE. Mam 5550 (atrament) i laser 5L. Ponieważ
> po jakimś krótkim czasie wsuwanie kartek w drukarkach tej firmy się
> pierdo... Krzywo wciąga kartki, koperty, papier foto lub pobiera kilka stron
> na raz itp. Przyczyna jest jedna te zje... wciąganie od dołu. Jeżeli chodzi
> o jakość druku zajebista, tego nie można im zarzucić. Zdjęcia na 5550 na
> papierze TDK wychodzą jak byś je wywoływał. Jak miałem drukować w AutoCAD-ie
> i sklejać rysunki to, myślałem że się powieszę. Na początku użytkowania było
> [...]

Mam 5150 i 5L ;))
Laser ma lat...8, 9 ??? To że gumki do wciągania papieru zbutwiały (bądź
odpadły) to już dawno wiadomo ;)) Przeczyścic/wymienić i jest OK. Co
prawda czasami się zdarza że kilka wciagnie (nie pamiętam żeby kiedyś
krzywo wciagnęła), ale dla tak starej drukarki...idzie wybaczyć.
Odnośnie 5150 (dosyć podobna do 5550; bardzo intensywnie uzywana) to
nigdy mi się nie zdarzyło zeby wciagnęła dwie kartki naraz. Oprócz tego
w druku szybkim (najgorsza jakość) drukowanie tekstu wychodzi dosyć tanio.
Może jestem taki zadowolony bo się przesiadłem z Canonów, gdzie krzywe
pobieranie kartek, zasychanie tuszów i pierdzielenie się głowic było
rzeczą całkowicie normalną (S200, BJC-2000, BJC-2100).
A jeszcze odnośnie HP - polecam HP LJ 1200. Jedyna wada to gabaryty, ale
jak jest gdzie postawić to nie ma problemu.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >