Re: zakup HD

Autor: Barbara <jszwed_at_dilnet.wroc.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 10:09:36 MET DST

> Jezeli samsung, to raczej SPxxx4N - te maja 8MB cache'u
> Osobiscie uzywam SP1614N i wszystko jest bardzo super. Ba, nawet to co
> kiedys o nim zlego napisalem (ze glupio podaje parametry SMART) sie
> wyjasnilo - wystarczylo zajrzec do dokumentacji programu do czytania
> parametrow :>

hmm a ja przymierzam sie do wymiany wszystkich samsungow 120GB na
WD Caviary160GB lub 200GB. Uzytkuje 3 takie Samsungi i w zasadzie wszystkie
dzialaja OK, ale duzo Samsungow ktore przeszly przez moje rece niestety
padly.
To moja subiektywna opinia ale cena WD 200GB na poziomie 485-515zl i jego
3-letnia gwarancja sa dla mnie bardzo kuszace. Nie wspomne ze sa to bardzo
szybkie dyski
pozdrawiam grupe.