Re: Prosze o rade - komp dla grafika

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 22:24:48 MET DST

GLide napisał:

> Nie lepiej bylo od razu ramu dorzucic i zamiast FX5600
> jakiegos Matroxa, albo ATI?

Widzisz, jak w kompie coś strzyknie, to siostra dzwoni do mnie.
Wolałem wybrać, coś co już sprawdziłem i wiem że nie ma z tym
problemów. A z ATI kiedyś było różnie. Teraz niby się wszystko
ustabilizowało, ale... wolę dmuchać na zimne.

Matrox był stanowczo zbyt drogi.

> No tak ale cooorka w Dooooma?????

Coorka ma dopiero 9 lat. Musi się jakoś uczyć życia :) 2 lata temu
grała w Age Of Empires - teraz już jej takie rzeczy nie bawią.

--
                        Pozdrawiam, Sniper