Re: Piorun strzelil w hub? Jak sie zabezpieczyc?

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 19:10:07 MET DST

urena wrote:
> Co sadzicie o listwach z bezpiecznikiem+wejscie/wyjscie na linie tel.
> Czy sa jeszcze listwy z wyjsciem/wejsciem sieciowym?

Ktoś chyba pisał na grupie, że taka listwa mu tłumi częstotliwości DSL.

Dostałem kiedyś na promocji taką małą kostkę firmy Scientific, polski
patent ponoć, licencjonowany przez Zyxela. Nazywało się to chyba
"iskiernik" i kosztowało chyba 10 zł. Szkoda że pomysł najwyraźniej nie
jest popularny i rozwijany.