Re: problem z k. dźwiękową

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 18:58:14 MET DST

Dnia Tue, 27 Jul 2004 14:37:04 +0200, Madab <omita@poczta.onet.pl> napisał:

> faktycznie ciekawe
> A jaki Windows?
> A zajrzyj do Mend?era urz?dze?. Czy co? tam si? zmienia po uruchomieniu?
> Jakie? wykrzykniki? ;-)
> Kolega w Biosie chyba Ci nic nie zmienia??

Nie, nie u mnie to się dzieje ( działo? ) - u mnie jest wsio OK:)
To właśnie u kolesia ( cytuje sam siebie:
"kumpel sobie podłączył" )
No i właśnie problemem jest troche duża odległość miezy nami:) Ale wczoraj
u niego byłem - tak na początek przełożyłem karte muzyczną do innego slotu
( slota, czy jak to tam idzie:) ) i... Jak na razie wszystko gra
( dosłownie i w przenośni ) :). A menadżeże, to nim właśnie przełożyłem mu
tą kartę to tych wykrzyników - dotyczących właśnie sterowników muzy - miał
troche... Ale teraz ( jak na razie - tfu - ) nie ma żadnego

--
Jacek S. / Opera M2/7.50