Re: plyta padla?

Autor: Madab <omita_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 14:32:12 MET DST

Łoł....... Aż 10 godzin radziłeś.
A co było?
Miałem cos może podobnego:
Uruchomiłem rano kompa, a tu monitor przeszedł mi w stan uspienia :-(
Przy ponownych uruchomieniach, to samo.
Wyjąłem monitor z obudowy. Uruchomiłem i działa...
/ale przy okazji wyjmowałem wtyczke z karty graficznej ;-)/
Zwróciłem jednak uwagę na to, że po tylu uruchomieniach nie zadziałał
scandisc Windowsa :-/
Podłączyłem inny monitor. To samo. Ale wystarczyło poruszyć lekko kompem i
zresetować, a się uruchamiał jakby nigdy nic.

Wyjąłem kartę graficzną i wsadziłem ponownie mozliwie najlepiej. Dokręciłem.
I nic nie pomogło.
Komp nie uruchamiał się...
Jednak lekkie poruszenie kartą pomogło. Po zresetowaniu zadziałał.
Ciekawe, że po tym moge już cały dzień włączać i wyłączać, i już chodzi za
każdym razem.
A rano znowu nic. :-(
pzdrw
Arek