Wi-Fi i Bluetooth

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 10:42:38 MET DST

Powinna byc grupa o komorkach i pecetach jednoczesnie, zebym mogl zadac
pytanie na odpowiedniej grupie:/
:)
Pytanko jest prawdopodobnie z tych nieco glupawszych, jednak, nigdy sie
nad tym nie zastanawialem, a kolega zadal mi pytanie i nie potrafie mu
na 100% odpowiedziec.

Czy jesli w kompie jest karta Wi-Fi, a telefon komorkowy bedzie mial
BlueTootha to to sie da tak zrobic, zeby te dwa standardy sie dogadaly??
Wydaje mi oczywiscie, ze nie, ale jakby mnie ktos utwierdzil w moim
slusznym przekonaniu, albo na odwrot :) - to bede bardzo wdzieczny.

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.