Problem z RAID1 na Asus P4C800 Deluxe

Autor: Rafy <rafy12.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 10:30:30 MET DST

Witam wszystkich,
Proszę mnie oświecić, bo może robię coś nie tak. Mam płytę P4C800-Deluxe i
dwa dyski SATA 120GB (dokładnie takie same, Samsung). Chciałbym z nich zrobić
RAID1. Pierwszy dysk podłączyłem pod gniazdo SATA1, drugi pod SATA1 w
kontrolerze. Kontroler w biosie jest włączony. Kiedy jednak wchodzę do
FastTrack378, następnie wybieram Auto Setup, w "Optimize Array for" nie mogę
wybierać żadnych opcji - jest ustawione "performance" czyli raid0.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Będę wdzięczny za pomoc.

R.