Re: Pytanko o zasilacz

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 10:11:54 MET DST

> Jak można sprawdzić wydajność i poprawne działanie zasilacza?
> Chodzi mi o jakieś rozwiązania programowe - z góry dzięki za wszelkie
> podpowiedzi.

Jedyny sposob, to monitorowanie napiec np mbm z wlaczonym logowaniem.
Potem waczenie cegos, co obciazy procesor i grafike i w tym czasie
uzywac CDROMu, FDD i HDD. I po takim sprawdzeniu przez odpowiednia ilosc
czasu mozna stwierdzic, ze ten zasilacz jest wystarczajaco wydajny dla
twojego kompa. BTW, to grupa sprzetowa. I pytanie o software jest tutaj
troche nie na miejscu IMHO.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"Pikador" <Pikador24tnij_to@wp.pl> wrote in message