Re: Restarty i inne problemy

Autor: <zarembskiWYTNIJTO_at_republika.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 09:03:04 MET DST

> Znalazles wiernego sluchacza, ktory Ci przytakuje.
> Ja tam twierdze, ze niektore Codegeny maja < 140W, a niektore powyzej 180W,
> ale Ty sie uparcie trzymasz tego przedzialu.
> "Realnie" to bedzie tyle ile mu zmierzysz... A "ktory to moze miec realnie
> 140-180" to czcza dywagacja.

Co do Codegenów (taka moja mała obserwacja). Chwilowo mój sprzęt zasila model
400W i bez problemu radzi sobie z Prescottem 2,8 obciążonym zawsze ponad 50%
(seti), czterema wiatrakami, dwoma napędami CD/DVD, dwoma dyskami, sieciówką,
sb live, radkiem 9200, modemem, kartą tv, skanerem czerpiącym zasilanie z
usb... Bez żadnych zwiech, restatrów i tym podobnych zjawisk. Czyżby wyjątkowy
model? :)

Pozdrawiam!
Kuba Zarembski
http://zarembski.com